Въпроси и отговори
На тази страница ще намериш всичко най-важно за магазина ни, артикулите, както и твоята поръчка. Ако случайно не намериш отговора на въпроса си, не се колебай да се свържеш с нас и ще отговорим! :)
За магазина
- С какво качество са продуктите в магазина?
- Как работят промо кодовете?
- Какво представлява картата за лоялен клиент?
- За какво са бонус точките към поръчката ми?
- Какво представлява услугата "гарантирано ниска цена"?
- Имате ли физически магазин?
- Извършвате ли доставки в чужбина?
Моята поръчка
- Как може да направя поръчка?
- Как да проследя поръчката си?
- Безплатна ли е доставката?
- Колко време отнема доставката?
- Какви варианти за доставка има?
- Може ли пратката да се достави в определен час?
- В кой ден е най-добре да направя поръчката си?
- Как се осъществява доставката през Черния петък, коледните и великденските празници?
- Какви са начините на плащане?
- Как може да върна дадена стока?
- Може ли получена стока да бъде заменена с друга?
- Поръчката ми не пристигна. Какво да правя?
С какво качество са продуктите в магазина?
Всички продукти, които ще намериш в магазина ни, са с гарантиран произход. Не предлагаме артикули, за които не сме сигурни в качеството и автентичността им. Работим само с официални за страната представители и вносители.
Как работят промо кодовете?
Промо кодът е комбинация от букви и цифри, който въвеждаш в първата стъпка на количката си. Може да го получиш при различни кампании, които организираме в магазина и чрез имейл бюлетина ни.
С промо код може да се възползваш от още по-добри цени, подаръци, намалена или безплатна доставка и много други предимства.
Важно е да отбележим, че ако промо кодът е за ценово намаление, той важи при продуктите, при които няма вече промоционална цена или последната е по-висока от тази, която може да получиш с кода.
Какво представлява картата за лоялен клиент?
Тази карта ще ти даде отстъпка в размер на до 8% от всяка твоя поръчка.
Разгледай страницата в акаунта си, за да научиш как може да спечелиш такава карта (или се регистрирай, ако все още нямаш акаунт).
За какво са бонус точките към поръчката ми?
Наред с намаленията, които ползваш с клиентската ти карта, може да получиш допълнително намаление от крайната сума на поръчката ти, като използваш спечелените до момента бонус точки.
Печелиш бонус точки с всяка поръчка, като колкото по-голяма е тя, толкова повече точки ще ти донесе. Може да печелиш бонус точки и от още активности, които може да извършваш в магазина ни.
За повече информация разгледай страницата в акаунта си или се регистрирай, ако все още нямаш такъв.
Какво представлява услугата "гарантирано ниска цена"?
Стараем се да предлагаме продукти с гарантиран произход, високо качество и най-вече - на достъпни цени. Ако намериш предлаган от нас продукт в друг магазин на цена, по-ниска от нашата, ние ще ви предложим нова цена, с 2 лв. по-ниска от конкурентната.
Предложението важи, ако са изпълнени следните условия:
- необходимо е да ни посочиш магазина и конкретната оферта;
- продуктът трябва да бъде наличен и да не е с изтекъл или изтичащ срок на годност;
- продуктът трябва да е с ясен произход, да има снимка и да съдържа информация за името и хранителното съдържание, които съдържа;
- цената, на която се предлага продуктът трябва да бъде в български лева и с начислен ДДС;
- сравнението между цените се прави на база обща стойност. Тази стойност включва цената на продукта, цена на доставката, както и всички други суми, които клиентът трябва да заплати, за да закупи стоката.
Tърговецът, който предлага по-евтиния продукт, е необходимо:
- да се намира на територията на Република България;
- да изпълнява доставки на територията на цялата страна;
- да е посочил реална форма за контакт.
Запазваме правото си да откажем "гарантирано ниска цена" на продукти, чиято конкурентна цена е непосилна за нас и / или конкурентно предложение не е легитимно.
Имате ли физически магазин?
Не, на този етап сме само онлайн.
Извършвате ли доставки в чужбина?
Няма възможност да доставим в чужбина към този момент.
Как може да направя поръчка?
Може да поръчаш от магазина ни по два начина: онлайн или на телефон 0879 185 588.
Ако избереш да поръчаш онлайн, просто добави продуктите в количката си и следвай кратките стъпки (избор на адрес и начин на плащане).
При успешно изпращане на поръчката, на екрана ще се изпише съобщение за това. На имейл адреса, който е бил използван за регистрацията, също ще получиш копие от поръчката. Може да следиш статуса ѝ в акаунта си.
Как да проследя поръчката си?
След изпращане на поръчката, трябва да получиш съобщение в електронната си поща, в което ще бъде посочена куриерската фирма, номерът на товарителницата и линк към системата за проследяване на пратки.
Винаги може да използваш информацията в собствения си акаунт, в който ще намериш номерът на товарителницата на всяка една поръчка.
При предаване на пратка с куриерска фирма Speedy, спедиторът изпраща съобщение чрез SMS или Viber, в което са посочени номерът на пратката, офисът в който се намира и контактите на куриера.
Безплатна ли е доставката?
Да, доставката е безплатна за всички поръчки над 69 лв. Ако сумата на поръчката ти е по-малка, цената на доставката е 5 лв.
Колко време отнема доставката?
Стандартният срок за доставка е до три работни дни.
В случай че адресът за доставка е в населено място, до което няма ежедневен разнос, се съобразяваме с графика на куриерската фирма (за повече информация).
Какви варианти за доставка има?
Поръчките се доставят от фирма Speedy. В редки случаи използваме и фирма Интерлогистика.
За възможно най-бърза и безпроблемна доставка трябва да посочиш конретен и неподвеждащ адрес, който да съдържа град, пощенски код, жилищен квартал, номера на блок и улица.
Препоръчително е да се посочват детайли като заключване на вход, описания на сграда, посочване на фирма, липса на достъп и др.
Най-сигурният метод на доставка е посочване на офис на куриерската фирма. Преди поръчка може да провериш удобните офиси на Speedy.
Доставката до офис улеснява куриера, не ангажира получателя във времето и спестява проблеми при доставката до адрес, което забавя пратките или ги отлага за следващия ден. Доставката до офис е за предпочитане при съботна доставка, в празнични дни и при масови промоции като Черен Петък.